תוכן ענינים
  1. 10 תוספי תזונה מומלצים ביותר 2024
  2. 1. ויטמין D
  3. 2. מגנזיום
  4. 3. סידן
  5. 4. אבץ
  6. 5. ברזל
  7. 6. חומצה פולית
  8. 7. ויטמין B12
  9. 8. פרוביוטיקה
  10. 9. אבקת חלבון
  11. 10. קריאטין
  12. בונוס! תוסף תזונה מומלץ ביותר D -מאנוז D-Mannose- התוסף שישנה לכם את החיים

10 תוספי תזונה מומלצים ביותר 2024

10 תוספי תזונה מומלצים ביותר 2024

אנחנו מנסים להשיג את כל אבות המזון שלנו מהמטבח במקום מארון התרופות שלנו, אבל בתכלס, אנחנו יודעים שלא ניתן לענות על צרכי התזונה שלנו כל הזמן. נוסף על כך, יתכנו גורמי חיים אחרים המחייבים תוספי תזונה כמו הריון, גיל המעבר, תוספי תזונה לילדים או מצבים כרוניים שונים.

מחקרים רבים מראים שמחסור בוויטמין קשור בדרך כלל למחלות כרוניות, ותוספי מזון עשויים לעזור. אולי אפילו דיאטה מלאה לא נותנת לך את החומרים המזינים שאתה צריך, כאשר אתה צריך אותם. זה המקום שבו מולטי ויטמינים נכנסים לתמונה. בתור התחלה, מולטי ויטמין יומי יכול לעזור לספק בסיס טוב לבריאות שלך. זה יכול גם להגן עליך כאשר אתה חווה מתח, ישן גרוע או לא עושה פעילות גופנית סדירה. אפילו עם דיאטה "מושלמת", בעיות אלה עלולות להקשות על הגוף שלך לספוג כראוי את החומרים המזינים.

אבל עם כל כך הרבה שילובים של ויטמינים ומינרלים, איך נדע בדיוק מה לחפש כשקונים מולטי ויטמין? ואילו תוספי תזונה מסוכנים עבורנו ואילו לא? למרבה המזל, אתם לא צריכים תואר מתקדם בתזונה כדי להבין איזה מולטי ויטמין לקחת בבוקר. להלן 10 תוספי תזונה מומלצים ביותר שיעזרו לענות על הצרכים התזונתיים שלכם.

1. ויטמין D

עוזר לגופנו לספוג סידן, שהוא חשוב לבריאות העצם. אי קבלת מספיק של ויטמין זה יכול להגדיל את הסבירות שלך לחלות, הסיכויים שלך לכאבי עצמות וגב, נשירת עצמות ושיער.
בעוד שמבחינה טכנית אתה אמור להיות מסוגל לקבל את ויטמין D היומי שלך על ידי שהייה באור השמש במשך 15 דקות, מחקרים מראים שהמציאות היא שלמעלה מ-40 אחוז מהאנשים בארץ לא מקבלים אותה. למרות שאנחנו חיים במדינה חמה, אנחנו לא תמיד נמצאים בחוץ, רובנו נמצאים כל היום במשרד ויותר מודעים להשפעות של השמש כיום.
לכן מצב זה מקשה על קבלת ויטמין D. ויטמין זה קשה גם להשיג במזון, ולכן כדאי לצרוך אותו כתוסף מזון. ניתן לרכוש תוסף ויטמין D בכל רשתות הפארם ובחנויות תוספי תזונה שונים כמו בסופר פארם.

סופהרב ויטמין D 1000 יחב"ל
כמוסות המכילות ויטמין D3 בצורתו השומנית ובמינון 1000 יחב"ל, בכמוסות רכות ונוחות לבליעה.
₪53.90
סופר פארם

2. מגנזיום

מגנזיום הוא רכיב תזונתי חיוני, מה שאומר שעלינו לקבל אותו ממזון או תוספי מזון. מגנזיום ידוע בעיקר בזכות היותו חשוב לבריאות העצמות ולהפקת האנרגיה שלנו. עם זאת, למגנזיום עשויים להיות יותר יתרונות מזה. המינרל יכול גם להרגיע את מערכת העצבים שלנו ולהפחית לחץ לאחר 90 ימים מקור מהימן, להקל על בעיות שינה, לווסת את תפקוד השרירים והעצבים, איזון רמות הסוכר בדם, ליצור חלבון, עצם ואפילו DNA.
אבל להרבה אנשים יש מחסור במגנזיום בגלל שהם לא אוכלים את המזונות הנכונים, לא בגלל שהם צריכים תוספי מזון. נסה לאכול יותר דלעת, תרד, ארטישוק, פולי סויה, שעועית, טופו, אורז חום או אגוזים (במיוחד אגוזי ברזיל במינון) לפני שאתה קופץ לתוספי מזון לפתרונות. אם בכל זאת אתם רוצים לרכוש ניתן לרכוש ברשתות הפארם השונות.

מגנזיום 500 מ"ג PURITAN'S PRIDE
*מינון מוגבר– 500 מ"ג בכל כמוסה
*אריזת חסכון - 100 קפליות באריזה
*ציפוי מיוחד לבליעה קלה
₪65.90
PURITAN'S PRIDE

3. סידן

רוב האנשים אינם מגיעים לצריכת הסידן היומית המומלצת בתזונתם ולכן מומלץ להם להשלים את צריכת הסידן שלהם באמצעות תוספי תזונה מתאימים. זה אומר שהאנשים האלה לא מקבלים את המינרל שהם צריכים עבור עצמות ושיניים חזקות. נשים במיוחד מתחילות לאבד את צפיפות העצם מוקדם יותר, וקבלת מספיק סידן מההתחלה היא ההגנה התזונתית הטובה ביותר נגד אובדן זה. ניתן לרכוש תוסף סידן ברשתות הפארם השונות.

סידן 600 סופהרב 60 טבליות
סידן הוא מינרל הכרחי שנחוץ לבריאות היומ-יומית.
*60 טבליות של סידן קרבונט
₪15.10
פארמה פלוס

4. אבץ

אבץ נוטה להיות נמוך אצל אנשים מבוגרים ובכל מי שנמצא במתח רב שזה בעצם כולנו. וזה הגיוני. אבץ תומך במערכת החיסון שלנו ועוזר לגוף שלנו להשתמש בפחמימות, חלבון ושומן לאנרגיה. זה גם מסייע בריפוי פצעים. התזונה הישראלית הממוצעת אינה עשירה במזונות המציעים אבץ, והגוף אינו יכול לאחסן אבץ, ולכן מומלץ לקחת זאת כתוספת מזון.

סולגאר טבליות אבץ 50 מ"ג
אבץ מסוג גלוקונאט, מגיע במינון מרוכז של 50 מ"ג, בטוח ויעיל לשימוש.
₪84.90
סופר פארם

5. ברזל

ברזל צריך להיות במולטי ויטמין שלנו, אבל לא כולם צריכים את אותה כמות ברזל". חלק מהיתרונות של ברזל כוללים: אנרגיה מוגברת, תפקוד מוחי טוב יותר, תאי דם אדומים בריאים. אלו שאוכלים בשר אדום בדרך כלל מקבלים מספיק ברזל, אבל נסיבות מסוימות כמו המחזור החודשי, גיל ההתבגרות וההריון עשויות להגדיל את כמות הברזל שאתה צריך. הסיבה לכך היא שברזל חיוני בתקופות של צמיחה והתפתחות מהירה. צמחונים וטבעונים עשויים גם לרצות לוודא שהמולטי ויטמין שלהם מכיל ברזל, במיוחד אם הם לא משלימים בשר עם מזונות עשירים בברזל אחרים.

אלטמן - ברזל רך - 80 כמוסות
תוסף תזונה ברזל בעל מינון גבוה של 30 מ"ג רכיב הברזל הינו מסוג ferrochel - שהוא ברזל רך בעל ספיגה גבוהה ביותר וללא תופעות לוואי במערכת העיכול.
₪74
עולם בטבע

6. חומצה פולית

חומצה פולית ידועה בעיקר בזכות סיוע בהתפתחות העובר ומניעת מומים מולדים. אבל אם אתם מצמיחים את הציפורניים שלכם, נלחמים בדיכאון או מחפשים להילחם בדלקת, גם המרכיב הזה חשוב.

הדס - חומצה פולית 400 מק"ג - 200 כמוסות
פורמולה המכילה חומצה פולית במינון אופטימאלי, ללא משמרים וצבעי מאכל. טבליות קטנות וזעירות לבליעה קלה ונוחה.
₪67
טבע סטוק

7. ויטמין B12

קומפלקס ויטמין B הוא כמו מפעל המורכב משמונה עובדים חרוצים שמתאגדים ליצור ולקיים את אספקת האנרגיה של הגוף שלנו על ידי פירוק המיקרו-נוטריינטים שאנו צורכים (שומנים, חלבונים, פחמימות). אבל לכל אחד יש גם תפקיד מיוחד. ויטמין B-12 פועל לשמירה על בריאות העצב ותאי הדם של הגוף ועוזר ליצור DNA, החומר הגנטי בכל התאים. טבעונים או צמחונים נוטים למחסור בוויטמין B-12 מכיוון שרוב מקורות המזון הם על בסיס בעלי חיים כמו בשר, עוף, דגים וביצים.

ויטמין B12
ויטמין B12 בספיגה אופטימלית. מינון 1000 מק"ג למציצה תת לשונית סולגאר
₪103
שקדיה

8. פרוביוטיקה

תוספי פרוביוטיקה יכולים להיות שימושיים אם אין לכם גישה למזונות מותססים בקלות כמו יוגורט, או אם אתם רוצים להוסיף דחיפה נוספת לבריאות המעיים ולבריאות העיכול שלכם.

ברא צמחים - פרוביוטיקה 10 - 60 כמוסות
פרוביוטיקה 10 נחשבת למוצר מוביל בתחום הפרוביוטיקה מכיון שהיא מכילה הרכב ייחודי הכולל 10 מיליארד חיידקים פרוביוטיים משלושה זנים נבחרים, מרוכזים וסינרגטים.
₪189
עולם בטבע

9. אבקת חלבון

תוספי תזונה לספורטאים, במיוחד ספורטאים טבעוניים שלא מקבלים מספיק חלבון מהמזון שהם אוכלים.

אבקת חלבון פיור קומפלקס
אבקת חלבון PURE מכילה תשלובת של חלבון מי גבינה וחלבון הידרוליזט
₪319
פארם סטור

10. קריאטין

מחקרים מראים שקריאטין יכול להיות תוסף תזונה לספורטאים שיכול להגביר מסת שריר, כוח וביצוע פעילות גופנית.

קריאטין קפסולות EVL
CREATINE EVL 1000 CAPSULES הן קפסולות קריאטין מונוהידרט שהוא התוסף החוקי והאפקטיבי ביותר לאימוני כושר
₪179
PRO BODY

בונוס! תוסף תזונה מומלץ ביותר: D -מאנוז D-Mannose- התוסף שישנה לכם את החיים

D-Mannose היא תרכובת טבעית בעלת השפעה חזקה על החיידקים האחראים לרוב זיהומי דרכי השתן. הוא דומה במבנה לגלוקוז ונמצא באופן טבעי בפירות כמו תפוחים, אוכמניות וחמוציות. בניגוד לסוכרים אחרים, D-Mannose אינו הופך בקלות לגליקוגן המאוחסן בכבד, אלא עובר דרך הכליות למערכת השתן, שם הוא נקשר לחיידקים ומאפשר לשטוף אותם החוצה. אז אם אתם סובלים מדלקות חוזרות בדרכי השתן, זו היא הדרך הטבעית לטיפול מונע יעיל.

D -מאנוז D-Mannose
תוסף תזונה יעיל שיעזור לכם להיפתר מדלקת בדרכי השתן
יתרונות
- קל לאיכול
- יכולת ספיגה מהירה ויעילה
- כמוסות עם כמות גבוהה של חומר פעיל
- כמוסות צמחיות
חסרונות
אינו מבטיח פתרון עבור דלקת פעילה בדרכי השתן
₪165
הילה בטבע

זה אולי ברור, אבל כדאי לחזור על זה: כשזה מגיע לויטמינים ומינרלים, קחו את זה קודם מהמזון. הגוף שלנו נועד לקצור חומרים מזינים מהמזון שאנו אוכלים, ובכך נקבל את כל אבות המזון שאנו צריכים, כל עוד אנו אוכלים תזונה מגוונת ומאוזנת. כי בסופו של יום, תוספי מזון צריכים להיחשב כבונוס בוסטרים, לא תחליפים למזון.